Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

TuffeArvid...

Av Frida Sjölander - 7 januari 2013 16:43

Arvid är en liten kille som vet vad han vill.... Och bestämd är han.. Mycket!
De senaste dagarna har han testat oss till Max.. Tänjer på gränser och ifrågasätter alla våra beslut och tankar.
Eftersom vi var väldigt förskonad från Treårstrotsen, så får vi väl dubbelt upp nu ;)

Helt seriöst så är det svårt att själv försöka hålla humöret uppe när allt man gör är fel, dumt och rent idiotiskt (enligt sonen)
Men man får andas.. Stänga dörren och svära när inte sonen hör.
Längta tills denna fas är förbi..

Underbara trotsunge!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sjölander - 12 februari 2013 13:58

Hejsan. Idag är jag hemma med Arvid. Arvid har hostat sönder natten som passerat.. Och jag trodde att han var sjuk idag... Men det verkar det inte som? Hmmmm.... Idag är hostan nästan obefintlig och han är mer eller mindre pigg? Knasiga underbara...

Av Frida Sjölander - 11 februari 2013 16:15

I helgen köpte vi en ny hatthylla.,, Det enda vi saknar i hallen nu är en snygg bänk/pall/förvaringsmöbel. Svart skall den vara.., hmm ..,...

Av Frida Sjölander - 11 februari 2013 07:52

Hej :-) Som ni märkt, så var det ett tag sedan jag bloggade senast... Och precis så kommer det att vara här. Jag bloggar exakt då jag får lust, tid och möjlighet. Idag var en sådan dag ... På sistone har vi lekt, shoppat inredning, bakat semlor...

Av Frida Sjölander - 15 januari 2013 08:03

God morgon !! Går missade jag att blogga, men som sagt... Inga löften! Idag tänkte jag lägga ut bilder från söndagens äventyr. Vi åkte skridskor i söndags, precis som förra söndagen. Detta var Arvids andra gång på skridskor, oc redan nu var de...

Av Frida Sjölander - 12 januari 2013 18:38

Halloj ! Denna dagen har gått väldigt snabbt. Vi åt frukost och ritade lite här hemma, sen åkte vi en sväng på hemtex.. Shoppade julgardiner till halva priset. Trevligt trevligt. Sen fikade vi på ett mysigt café som ligger i anslutning till Järf...

Presentation


Hej!
Här är jag, Frida.
30 år.
Född i Sundsvall, men bor sedan 2010 i Stockholm.
Har tidigare bloggat på en annan adress (phridan.blogg.se)


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards