Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Frida Sjölander - 8 januari 2013 21:31

God afton..
Ikväll har jag suttit och tittat på "svenska Rivieran"..
Jag kan tyvärr ej längre stå för att jag är norrlänning...
Nu är jag stockholmare, född i Norrland.
Jag skäms, skäms å hela Norrlands vägnar.

Idag när jag hämtade Arvid på dagis så beställde han pizza med köttfärssås.
Perfekt eftersom jag igår tog fram köttfärs ut frysen!
Pizzan blev riktigt god och räckte till hela familjens middag + matlådor. Great!!

I vanliga fall så våndas jag inför rengöring av plåten.. Idag log jag när jag skulle diska den.
Detta för att vi har teflonplåtar!!! Dessa plåtar är så otroligt bra!!
Alla borde ha telflonplåtar tycker jag.. "Smutsen" bara rinner av. Grymt!

Efter maten var det disken, tvätten och familjemys på schemat.
CH stod för nattningen, jag stod för tvätthängning. Bra teamwork..
Nu sover sonen, sambon kollar på TVn och jag skall precis duscha..

Idag har det varit en riktigt bra kväll.. Underbara sonen har överöst oss med energi... Jag har världens bästa familj :)
Fina konstverk hade sonen målat på dagis också, en bild på mamma och en på pappa .. Även en till fin bild, okänt motiv..
Tack för idag !

Av Frida Sjölander - 8 januari 2013 06:26

Skitsnö!!!
Jag hatar snö, halka, trafikkaos, trafikolyckor, kyla, blöta kläder.. Ja ni förstår nog.
Jag vill inte ha snö!

Dagens snöfall visar sig vara ruskigt blöt dessutom.
Tur jag är så smart att jag bara duschade och klädde på mig hemma.. Varken sminkning eller håret är fixat, det gör jag på jobbet på fem minuter.

Har feta hörlurar med bra musik idag...
Lyssnar på lugna låtar.. För att försöka lugna ner mitt snöfarakt... Lyckas föga!

Gaaah!

Presentation


Hej!
Här är jag, Frida.
30 år.
Född i Sundsvall, men bor sedan 2010 i Stockholm.
Har tidigare bloggat på en annan adress (phridan.blogg.se)


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards