Alla inlägg under februari 2013

Av Frida Sjölander - 12 februari 2013 13:58

Hejsan.
Idag är jag hemma med Arvid.
Arvid har hostat sönder natten som passerat.. Och jag trodde att han var sjuk idag... Men det verkar det inte som? Hmmmm....
Idag är hostan nästan obefintlig och han är mer eller mindre pigg?
Knasiga underbara unge :-)

Vi har idag lekt med lego, spelat skylanders, ätit lunch, ätit semla ..
Ikväll skall jag in på en fokusgrupp om färdigmat.. Provsmaka lite färdigsåser och utvärdera dem. Spännande!

Jag måste passa på att rekommendera er en tvserie som heter "Modern family". Otroligt härlig och glad serie, se den!
Sen några andra som ni också bör se:
"Drop dead diva", "Äkta människor"... Återkommer om jag kommer på fler :-)

Av Frida Sjölander - 11 februari 2013 16:15

I helgen köpte vi en ny hatthylla.,,
Det enda vi saknar i hallen nu är en snygg bänk/pall/förvaringsmöbel.
Svart skall den vara.., hmm ..,

Av Frida Sjölander - 11 februari 2013 07:52

Hej :-)
Som ni märkt, så var det ett tag sedan jag bloggade senast...
Och precis så kommer det att vara här. Jag bloggar exakt då jag får lust, tid och möjlighet.
Idag var en sådan dag ...

På sistone har vi lekt, shoppat inredning, bakat semlor, åkt skridskor, och massa annat skoj .,
Här kommer massor av bilder !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här är jag, Frida.
30 år.
Född i Sundsvall, men bor sedan 2010 i Stockholm.
Har tidigare bloggat på en annan adress (phridan.blogg.se)


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards